dinsdag 31 januari 2012

Mail uit Frankrijk en blog award!

Vandaag kregen we een leuke mail uit Frankrijk. De mail is van de eigenaren van het huisje waar wij vorig jaar met heel veel plezier onze vakantie hebben doorgebracht. Ze vertelden o.a. dat ze de foto's die ik daar heb gemaakt op hun website hebben gezet! Dat is natuurlijk altijd erg leuk om te zien!

Neem maar eens een kijkje op hun website
Dit is echt een aanrader voor wie wil genieten van rust, prachtige flora en fauna en cultuur!

Wij hopen er ook nog een keer heen te gaan!

Voor mijn foto's verwijs ik naar mij blogberichten:

Deel 1
Deel 2


Daarnaast kreeg ik vandaag een mail dat ik een blogaward had gekregen van Jowan Iven

Hiervoor wil ik hem hartelijk danken! Erg leuk!
Het is de bedoeling dat je deze award doorgeeft aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers!
Dit zal ik dan ook doen, al moet ik daar nog wel even over nadenken!

Binnenkort zal ik bekend maken wie het zijn!

Gr. Dennis

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met beide leuke gebeurtenissen! Ik volg je blogs met interesse,
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dennis
    gefeliciteerd met je award.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn leuke berichten Dennis, jij hebt een goede dag!
    Proficiat, en dik verdiend hoor, deze aandacht.
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dennis,

    Een en al positief nieuws. Dat mag ook wel eens.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dennis,
    Leuk hoor als je werk zo gewaardeerd wordt toch?
    Dus en leuke blog zonder echte foto's :)
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen