maandag 13 juni 2011

Soms moet je het gewoon doen!

Vandaag een tijdlang met de auto op pad geweest. Toen ik over een boeren weggetje reed zag ik op een stukje verharding een plas liggen. Deze had ik al wel vaker opgemerkt, maar nu vlogen er een aantal vogels op. Een plas als deze is erg aantrekkelijk voor vogels, want dit is op de sloten na de enige plek om water te halen. En drinken en badderen is in zo'n ondiep plasje veel makkelijker dan in de sloot.

Maar goed ik had het plasje van een afstandje geobserveerd om te kijken hoe snel en vaak de vogels kwamen, met name als er mensen en auto's langs kwamen. De weg is relatief rustig, maar op dagen als deze was het behoorlijk druk.

Op de verharding stond zo'n grote sproei-installatie en ik had me bedacht dat ik daar onder ging liggen met de rijstzak voor me... Alleen was ik een beetje huiverig voor de reactie van de mensen die er langs kwamen. Het is immers een vreemd gezicht natuurlijk!

Maar goed "Soms moet je het gewoon doen" en dat heb ik dus ook gedaan en ben lekker gaan liggen met deze foto's als resultaat! Ik was blij dat ik gewoon ben gaan liggen!


8 opmerkingen:

  1. jammer dat er dan geen foto van jezelf is gemaakt, had dat wel even willen zien...Je hebt er prachtige foto's aan overgehouden. Mooi laag standpunt. Super om te zien.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dennis
    mooie foto's wat maakt het uit wat een ander denkt
    doen wat je zelf leuk vind.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dennis

    Dan ben ik gelukkig niet de enige die rare capriolen uit haal.
    Heel mooi zijn ze geworden.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Dennis,

    Ik heb onder een camouflagekleed gezeten naast een fietspad waar de schoolgaande jeugd overheen rijdt. Wat je dan allemaal te horen krijgt, wil je niet weten. Maar het resultaat mag er wezen. Schitterend het lage standpunt

    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar, ik ben ook altijd een beetje huiverig om dit soort gekke dingen te doen, maar we zouden er toch echt maling aan moeten hebben, want kijk nou toch naar deze resultaten!
    Wat me wel tegenvalt.... zo weinig!
    Ik weet zeker dat je meer van dit soort moois hebt kunnen maken?
    groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allen dank voor de reacties! :) Op zich heb ik er ook maling aan hoor wat ze denken, wat ik eigenlijk bedoelde is dat dan de auto's stoppen en de mensen stoppen en vragen of ik nog wat heb gezien. En elke keer dat dat gebeurt moet je weer een hele tijd wachten tot de vogels weer komen.

    Dit waren toch echt de enige twee welke goed waren! De rest zat er of wat voor of het was niet scherp, dus ja de enige twee! :)

    Gr. Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graspieper en een kneu zo te zien. Ik ben zelf meestal te verlegen om zo te gaan liggen. Valse schaamte ik weet het. Mooi resultaat.

    Gr.
    Robert Wagter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad Dennis, gewoon je gevoel volgen en niets van anderen aantrekken. Mits je natuurlijk niet voor gevaarlijke situaties zorgt...
    Mooie platen geworden.

    grt. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen